fredag!

jaha fredag idag och idag väntas det barnkalas för Jacob!
På menyn står det pommes frites och chicken nuggets och sedan glasstrut,,
frgan är vad jag ska äta bara=)
det ordna sej alltid
Mina skor jag beställde fick jag lämna tilbaka igebn!
Men idag var jag på team sportia och kollade ut skor så nu vet jag vilka jag ska beställa!
Hade utvecklingsamtal för Emilia idag med!
Hatar skolan alltså fortfarande har hon inte fått hjälp det är skolans förbannade skyldighet att skaffa fram resurser till barn som har det svårt i skolan..
Sedan smet jacob ifrån fritids..
Ingen bra fredag direkt..
Nu sitter jag och lugna ner mej med lite kaffe..
Snart kommer Felix också han ska sova här inatt..
Meningen var också att emilia skulle gå på disco idag men ingen av hennes kompisar ville gå så då sa jag till Emilia att jag inte ville att hon skulle gå sj//
KNskae var jag dum nu men discot är uppe i samhället och vill inte hon ska vara där och ränna direkt..
Är rädd om henne!
Har börjat på ett träningspass på runkeepern med..
Så idag fick det blir två pass då jag inte har hunnit med det i veckan så totalt blev det 8 km löprunda..
Sjukt nöjd...
Ska försöka uppdatera oftare...
ha det bra½


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0