Fredag

Ledig fredag innebär 5 timmar egen tid..
Lämnade barne på skolan idag och tig en runda på 40 min promenad som inte var planerad..
Det märktes skorna var inte dom bästa//
Sedan fick det bli kaffe och frukost.
Sedan var det dags för samhället.
Blev Lindex för shoppa kläder till mej sj nu när det var halva rea priset men icke fick några nya underkläder resten fick barnen som vanligt.
Räknade ut att det skulle ha kostat med typ750 kr och jag betalade 200 kr:)
Det kalla jag fynd,,
Bättre barnen har kläder än jag ha ha.
Efter det ner till kappahl och kolla och hittade nya löparbyxor för 199 sedan hade jag rabatt så dom kostade mej typ160 kr som hittat dom satt som gjutet för mej i str M så jävla nöjd:)
Sedan fick det bli lite mathandling med.
Kan fan tro att alla har fått barnbidrag idag helvete vad folk//
Dagens mat fick bli baconinlindad kycklingfilé med fetaost i sallad och bea...
Ska ha en ny kategori bli dagens mat och dagens motion på bloggen:)
Kanske kan vara inspiration till er andra?? Eller??
Ha en bra fredag:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0