Shoppinh

Idag var jag och shoppade nya underkläder har en del som är för stora mest nöjd var jag över min nya bh för hela 50 kr och i samma storlek jag inte haft sedan högstadiet.. Så nöjd
Var ute och sprang igår och märkte att mina nya löparbyxor är nu stora fick springa och dra i dom och mina löparskor har med gått sönder.. Grrr blir så itererande..
Men köper inga nya löparbyxor utan vänta på riktigt värme så man kan ha sina 3/4 träningsbyxor i stället..
Har varit ledig idag skönt är ledig imån med innan jobbar helgen..
Det ska skrev häromdagen var att min jävla p-spruta har gjort mej på världens sämsta humör när det gäller att få eller ge kärlek till min sambo.. Känns som man lever singel..
Har tagit den andra sprutan nu så hoppas det blir bättre annars får jag nog tänka om...
Imån blir det att beställa tårta till Jacob. Hämta köksbordet på second hand för hela 185 kr det är brunt men Tommy får sprutlakera dej svart.
Och snälla mamma har köpt 4 pallar till mej att ha till bordet i olika färger:)
Så nu längtar vi efter husvagnssäsongen:)



Kommentarer
Marie

Har läst din blogg lite och tycker den verkar värd att läsa. Jag känner igen mig i vissa grejer som det du skrev om att få och visa kärlek. Det har jag svårt med "periodvis". Och P-sprutan funkade inte för mig heller. Hade den under många år. Har nu spiral, inte bättre det heller. Har typ ständig PMS. Jobbar du liksom jag i vården? Ha en bra dag i solen. Man hoppas ju liksom på vår nu.//Marie

2013-04-04 @ 08:05:44
Angelica

Jag kommer ta kopparspiral nästa gång. Hade hormonspiral innan men fick ta ut den. Mådde illa, precis som att jag var gravid hela tiden. När de skulle ta ut den upptäckte de även att den fastnat i mitt gamla snitt ärr så det är inte säkert jag kan ha kopparspiral heller :(
P-piller reder jag inte ut och inte stav heller.
Men men, det är ett tag kvar tills det är dax att bestämma sig.
Hoppas det blir bättre för dig!

2013-04-04 @ 10:08:51
URL: http://fifflas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0