fri lördag

ja idag är det en ledig helg så himla skönt=)
Väntar på mina hockeykillar ska komma hem ifrån Halmstad!
Jacob har spelat hockeymatch där!
Själv har jag städat,handlat,myst med Emilia!
Nu sitter man här med sitt kaffe!
Är grymt sugen på att hitta på något!
Idag är det 3månader kvar innan vi ses på Hansargårdens Camping!
Längtar så!!
Har inte blivit någon träning denna veckan pga ryggbesväret..
Nya tag nästa vecka.
Det bästa är att man står still på vågen fast ingen träning!
Var inne på lönesamtal i torsdag hos chefen!
Kan säga att jag blev nöjd vad man kommer ligga på kurvan!
Ibland lönar det sej!
Sedan hoppas jag det löser sej med när Gunnel går i pension!
Ikväll blir det en god fläskfilegratäng!
det är en fläskfile.
6 dl grädde
2 dl creme fraiche
1 dl tomatpure
salt och peppar
100g fetaost
2 dl cashemnötter

sätt på ugen på 175 grder
skär fläskfilen i skivor och lägg dem i en ungsfast form
blanda grädde,cremefraiche och tomatpure.smaka av med salt och peppar.
häll blandningen på fläskfilen .
smula över fetaosten och strö över nötterna,
grädda ca 40 min!
mummsss


Kommentarer
Diidde

Jag känner mej bara så trött på att behöva göra typ allt här hemma. Städa, tvätta, vika tvätt, diska, laga mat mm.
I fredags städade jag för jag fick nog, då va de näsyan 2 veckor sen de damsögs.
Och sen är helt plötsligt mina innebandy knäskydd sönder som M säger att sandra aldrig lånade ett tag eller skulle och hon gjorde visst inte de ändå enligt M och han menar att de är jag, ganska svårt då jag inte spelat denna säsongen, och sen kläcker han ur sej att de gör ju inget om dom är sönder för du spelar ju inte ändå.
Tack för den, är ju inte frivilligt jag slutar utan jag måste ju eftetsom träningstiderna inte passa mej.

2013-01-26 @ 19:44:55
URL: http://diidds.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0