Shoppade

Idag shoppade jag hem ett par nya löparskor och ett par nya löparbyxor bar ju 20% rabatt på sportamore så nu hoppas jag dessa skorna är sköna...
Nu sitter jag med en kopp kaffe och kolla på när Jacob sitter och spela hockey på Wii..
Detta jäkla hockey alltså..
Han hinner knappt vakna utan han fråga när hockeyn på tv:n börjar..
Eller så spela han i hallen eller ute..
Längtar tills han fyller år nästa vecka för då ska han få ett stort hockeymål och då kan han vara ute och spela..
Nästa onsdag ska kg spela match mot Jacob i innebandy..
Hans tränare hade frågat igår om han hade sagt till mamma- ja, svarade Jacob hon har lånat 4 klubbor..
Ha ha sa tränaren men hon får ju bara spela med en..
- fast min mamma är målvakt så hon är inte så duktig hade Jacob sagt..
Ha ha vad jag skrattade när jag hörde detta..
Svaret till Marie ja jag jobbar i vården som kokerska..
Nehe om jag skulle ta och städa lite...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0