.....

Jaha söndag och jag är ledig denna helgen så himla gott.
har väl inte gjort mest ...
igår blev det en sväng till Hannele så himla skönt få komma hemifrån lite och träffa henne med!
Idag är det säsongen sista match kl 17 lille jacob var väldigt snabb och skulle fråga mormor om han fick följa med och det fick han! Så himla glad han blev!
Annars blir det nästan lika mycket jobb denna månaden som förra månaden!
Haha men inte långt kvar nu tills husvagnssäsongen börjar men då måste ju snön gå bort!
Har fixat nytt bord till förtältet med så nu behöver jag inte mitt glasbord mera undra om man kanske skulle ha det ute då??hmmmm
Inte många dagar kvar tills Denise o Magnuz ska få barn heller jag gissa på en tjej!
Det är värsta babyboom nu!
Men inte en chans att man är avis nej tack har en av varje tycker det räcker och barnen börjar ju bli stora nu!
Hhihi Jag och Jacob spelade wii i torsdag och gissa vem som fick stryck i tennis och bowling Jo jag brädad av en 4 åring hahah..
Ja Jacob fyller snart 4år undra vad man ska ge honom då??
nehe om man skulle hoppa in i duschen nu!
ciao


Kommentarer
Denise

Vi få se va som väljer att titta ut :) Men nu ä de bara 9 dagar kvar :)

Tror du måste smygträna mera på de dära wiiet haha!

2010-03-10 @ 12:22:54
URL: http://diidds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0