fredag!

jaha fredag kväll och fest i fokets park...ha nej ingen fest för min del
det är jobbar helg nu
tommy har fått anställning i gnosjö om han vill han ska bestämma sej tills onsdag!
för min del spelar det ingen roll faktiskt.
men ändå skönt att ha fast iallafall så man får lite rutin snart istället för hatlande fram och tillbaka!
fest bnästa helg hoppas många kan komma då=))liten försomar fest så bäst ni tar på shorts och linne o flip flop skorna!!!!!
nu är frågan lets dance eller så skall det låta??hm svårt
gubben har smittit iväg igen till ishallen! hahah jag då??
äh jag får väl hitta på något någon dag får väl våldgästa någon??
snart bara en månad kvar tills husvagnssäsongen!nice
längtar så!
var tvungen sorry roger!alex och daniel på ett hörn
kommer bli några sådana i sommar
emilia och tuva innan discot i husvagnen!!snygga brudar och stora börja dom bli=)


Kommentarer
Anna

Javisst, håller med :)

Blev det inget med jobbet i A-torp?

Vad är det för jobb i Gnosjö?

Skönt att han har lite att välja på :)

2010-03-19 @ 21:31:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0