trötte

ja jag blir så trött på en del som tror att alltid jag ska åka och hälsa på en del varför ta inte du telefonen ringer eller sms hur jag har det eller kommer hälsa på!
nu menar jag inte någon av er som jag umgås eller ringer ofta utan sådana så kallade kompisar som tjata o tjata du måste hälsa på hos mej med hallå varför gör ni inte detsamma då>1
sedan fattar jag inte hur en del gör slut med pojkvänner skaffa barn sedan skaffa nya pojkvänner hit och dit!
jag känner mej verkligen som en gammal trotjänarre som håller ihop med tommy ännu! redan 12 år herregud!!!
men älska karl och man måste tåla lite motgångar o inte bara dra för det inte funka på en dag!
det kallas kärlek sånt om man står ut med motgångar!
sj vet jag vad jag snacka om har haft många jobbiga motgångar genom åren!
nog om det!
idag har jag varit ledig imån går man på sitt 8 dagars långa pass med jobb!
nice!
det märks att man blogga mera bär gubben jobbar kvällen hahah!
idag blev det städning sedan mat innan  tommy skulle jobba! bacon inlindade pannbiff med mos och lök! var as gott
sedan bakade jag två socker kakor med två olika galsyr på o strössel dom gick åt snabbt! barnen åt som bara den!
undra om man ska ha fest nästa helg lite sugen faktiskt!
mammas operation gick kanon bra!
ja just det ja min lillbror fyller hela 27 år idag!
snart kolla på hockey på tv:!!!!!
ni vet vilka ni är där ute kompisar så ta inte åt er av det jag skrev överst inte er jag menar!!
jaha bebis dags nu denise med!!!!!!
lycka till på förlossningen!
kram
var tvungen min lilla spindelmannen!


Kommentarer
Anna

hello :)



Hoppas allt löser sig. jag håller fullkomligt med dig!

Åh vad gott det ser ut, yummie!

Vilken sötis, fast hade nog blivit rädd för honom..hehe..

2010-03-18 @ 22:44:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0